Belka
Wtorek, 16 Października 2018   imieniny: Florentyny, Ambrożego, Gawła
Rejestracja Witaj: Gościu, Zaloguj się
 
Belka
 

Wyszukaj:
 
 
Ogłoszenia

Regeneracja naprawa wtryskiwaczy common rail

Data dodania: 2012-03-19
 
Więcej na stronie www.wtryskiwacz.com tel.601856277
Posiadamy wysokospecjalistyczne urządzenia m.in. BOSCH EPS 200A, które jako jedyne dostępne na rynku symuluje pracę silnika na wszystkich obciążeniach i umożliwia zbadanie prawidłowej pracy wtryskiwacza.
Weryfikacja i naprawa (regeneracja) wtryskiwacza Common Rail, Bosch, Delphi polega na:
- czyszczeniu wszystkich elementów wtryskiwacza metodą ultradźwiękową
- wymianie uszczelnień wewnętrznych na nowe, oryginalne części Bosch, Delphi
- montażu części i podzespołów wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi i technologii Bosch
- w razie potrzeby wymianie innych zużytych elementów wtryskiwacza
- ewentualnej regulacji odpowiednich dawek wtryskowych
- przeprowadzeniu testu komputerowego po naprawie z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200A
- przeprowadzeniu wysokociśnieniowego testu szczelności z pomiarem przelewu bez wysterowania wtryskiwacza
- pomiarze dawki wtryskowej i przelewu przy pełnym obciążeniu
- pomiarze dawki wtryskowej przy częściowym obciążeniu
- pomiarze dawki wtryskowej na biegu jałowym
- pomiarze dawki pilotażowej
- kodowaniu wtryskiwacza i nadaniu nowego kodu IMA
- przeprowadzeniu dodatkowego testu rozpylania wtryskiwacza na urządzeniu Zapp Diesel Tech


II.Posiadamy specjalistyczne urządzenie Zapp Diesel Tech pozwalające wykonać czyszczenie i testowanie wtryskiwacza Common Rail Bosch, Delphi, Denso, Siemens lub 1-, 2– sprężynowego i stopniowego (wtryskiwacze Diesla każdego producenta, także piezoelektryczne) polegające na:
- czyszczeniu zewnętrznym metodą ultradźwiękową (z zabezpieczeniem przed kawitacją)
- czyszczeniu wewnętrznym wysokociśnieniowym z użyciem gorącego detergentu (80°C) z wysterowaniem wtryskiwacza, usuwające rozkruszone zabrudzenia pozostałe po czyszczeniu ultradźwiękowym i ciężkie do usunięcia osady
- przeprowadzeniu testu na urządzeniu Zapp Diesel Tech
- przeprowadzeniu testu rozpylania
- przeprowadzeniu porównawczego testu dawek wtryskowych i przelewów (Common Rail)
- przeprowadzeniu testu ciśnienia otwarcia (mechaniczne)
- pomiarze obwodu elektrycznego wtryskiwacza

Usługa czyszczenia wraz z testowaniem jest dedykowana dla wtryskiwaczy, które są nienaprawialne z racji braku technologii i części zamiennych. Są to głównie wtryskiwacze Common Rail Denso, Common Rail Siemens oraz wtryskiwacze piezoelektryczne Common Rail Bosch (niektóre samochody po 2005 roku). Wszystkie pozostałe wtryskiwacze znacznie korzystniej jest poddać kompleksowej weryfikacji i naprawie, która zawiera m.in. mycie, jak i testowanie.


III.Poza naprawą wtryskiwaczy wykonujemy, także ekspertyzy dotyczące uszkodzeń wtryskiwaczy Common Rail.
Usługa ta jest szczególnie atrakcyjna dla serwisów autoryzowanych borykających się z problemem wymiany wtryskiwaczy lub pompowtryskiwaczy w okresie gwarancyjnym pojazdu bez pewności czy powodem uszkodzenia była wada fabryczna części, paliwo o niskiej jakości czy uszkodzenie innego elementu silnika, które wpłynęło na utratę parametrów pracy wtryskiwaczy. Zapraszamy, także do ekspertyz w okresie pogwarancyjnym. Ocena stanu wtryskiwacza składa się z dwóch części: przed oraz po jego demontażu na części pierwsze. Wykonujemy serię zdjęć mikroskopowych zaawansowanym mikroskopem cyfrowym ze specjalistycznym oświetlaczem światłowodowym. Zdjęcia przedstawiają ilość, rodzaj oraz przyczynę uszkodzeń i są dodatkiem do pisma stanowiącego podstawę ekspertyzy.


IV.Na naprawione wtryskiwacze udzielamy rocznej gwarancji bez limitu przejechanych kilometrów!!!
Gwarancja dotyczy wszystkich typów wtryskiwaczy, jakie regenerujemy. Protokół z parametrami pracy wtryskiwacza po naprawie jest jednocześnie kartą gwarancyjną i dowodem jego sprawności. Wszystkie protokoły generowane są automatycznie przez stół probierczy firmy Bosch i są poparte specjalistyczną bazą danych.


V.DLA WARSZTATÓW SAMOCHODOWYCH I DUŻYCH FIRM TRANSPORTOWYCH UDZIELAMY DO 30% RABATU NA WSZYSTKIE USŁUGI ZWIĄZANE Z NAPRAWĄ, CZYSZCZENIEM I TESTOWANIEM WTRYSKIWACZY – KOSZT NAPRAWY 1 SZTUKI - 150 PLN BRUTTO.
Kontakt
regeneracja naprawa wtryskiwaczy 601856277
 

loading...
« powrót
 
Polecane

DOSTAWCY-INTERNETU-W-POLSCE-NAJLEPSZY-INTERNET

 




Brak sond
 
Newsletter
Bądź na bieżąco z nadchodzącymi imprezami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.
 
 

Powiat golubsko-dobrzyński – powiat wschodniej części województwa kujawsko-pomorskiego. W skład powiatu wchodzą gminy: Golub-Dobrzyń, Kowalewo Pomorskie, Ciechocin, Radomin i Zbójno zajmując łącznie powierzchnię 613 km².

Stolica powiatu - Golub-Dobrzyń - to miasto o średniowiecznym układzie urbanistycznym z zachowanymi murami miejskimi z I poł. XIV w, ktorego najciekawszy zabytek stanowi zamek krzyżacki z przełomu XIII i XIV wieku. W okolicznej Szafarni znajduje się Ośrodek Chopinowski, a w Oborach (gmina Zbójno) kościół i klasztor Karmelitów Trzewiczkowych.

Poza wymienionymi zabytkami, atrakcję turystyczną stanowią liczne jeziora (Okonin, Grodno, Wojnowskie, Wielickie, Słupna), ok 11 tysięcy hektarów lasów oraz aleje bukowe w Radominie.

Przez powiat golubsko-dobrzyński przebiega droga krajow nr 15.

 

Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola